Forum GelanggangDatoMeor.Com

October 17, 2017, 08:36:24 PM
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length











Pages: [1]
Print
Author Topic: petua menewaskan lelaki yang besar dan kuat..  (Read 2597 times)
azraj
Hitam Mulus
*
Posts: 2


View Profile Email
« on: March 12, 2010, 03:29:58 PM »

salam..maaf, sy ada beberapa pertanyaan..
1- boleh ke seorang wanita menggunakan teknik gayong ke atas seorang lelaki..sbb org lelaki lebih besar dan kuat,wanita pulak lemah lembut, jadi kdg2 tak berape yakin untuk kalahkan mereka..
2- bagaimana nak menjatuhkan seorang lelaki sbb kdg2 dlm gayong ada teknik jatuhan..nak jatuhkan org perempuan pun susah,inikan pulak lelaki..bila kita cuba nak jatuhkan lawan,kaki kita yang sakit..
3- apakah latihan atau senaman yang boleh dilakukan untuk menguatkan pukulan tangan..
diharap ada di antara saudara/i yang boleh berkongsi pendapat..terima kasih..
Logged
Forgotten08
Moderator
*
Posts: 77


View Profile
« Reply #1 on: March 20, 2010, 04:09:49 PM »

Sekuat mana lelaki kena bateri x kan daya berdiri.. hehe.. Kena cari kelemahan dan kena berlatih dengan lelaki yang dipercayai..
Logged
stick_66
Moderator
*
Posts: 70



View Profile Email
« Reply #2 on: March 22, 2010, 02:31:10 AM »

Sekuat mana lelaki kena bateri x kan daya berdiri.. hehe.. Kena cari kelemahan dan kena berlatih dengan lelaki yang dipercayai..


btl2...bateri adalah segalanya heheheheeh.... Tongue
Logged

hulk
Hitam Mulus
*
Posts: 14


hollowhulk84
View Profile WWW
« Reply #3 on: July 13, 2010, 05:09:31 AM »

lelaki y bdn besar ni snang nk dijatuhkn...
cangkul je kekuda dpn ataupn bila da dpt pegang pihak lawan kuis saje kaki...
sy penah try kt partner sy...ketagori J... Grin
Logged
Forgotten08
Moderator
*
Posts: 77


View Profile
« Reply #4 on: July 17, 2010, 01:48:55 PM »

Dia mungkin jatuh atas kita yang x tahan tu..
Logged
Pages: [1]
Print
Jump to: